CANTIK CANTIK CANTIK

Friday, November 25, 2011

RINDU

HALO...!! assalamualaikum my dearest frends.. post for today nk story bout mimpi aku tdy.. hahaha.. taw ape aku mimpy tadi..? aku mimpi kawankawan aku.. haha.. suzy, jaja, mieyra, zieyra, bebel dan nunui.. hmm, rindu gilagilapunyepasal aku dh mimpi diorg dh.. hmm, aku mimpi kitorg berpisah.. time tu kitorg jumpe buat kali yg terakhir sebelum kitorg buat haluan masingmasing.. hukhuk, sedihnyee..:( rindunyee luahan haty kitorg masingmasing, ketawa hilai mengilai kitorg uh.. hadoihh, semuanye kenangan bg kitorg doww.. rindu punye rindu kt korang, nah! ini special utk korang semuaaaaaa..!!!!! CAKKKKKK!!!!!!







ini pesanan buat korang, jage diry tu elokelok.. nty alwayss kontekontek taw!! apeape hal aku nk korang tahu korang yg terbaik dan aku sayang korang semua!!!! yaww, I LOVE U !!! huhuhu (^_^) dan ini muke comell dry aku utk korang..











sekian, dary saya nur syafiqah binti hamran bin abdul aziz bin salem bin leman.. i love u all jaja, suzy, mieyra, zieyra, bebel dan nunui.. taking care keyh ~~ :) :) :)

No comments:

Post a Comment