CANTIK CANTIK CANTIK

Thursday, November 24, 2011

special for my bestie = jaja, suzy, miera, nunui, zieyra, bebel... loveyouall !!!

assalamualaikum.. hehehe.. ready for post todayy.. hurm, wanna share something.. today i will go to MELAKA.. haha.. walhal, takde bende un nk buat.. juz duduk dlm hotel tu, online online, mandy dkt swimming pool.. thats all.. actually, tujuan aku g situ sbb nk menemani my mom je ade kursus dkt situ.. 3 days 2 nyte.. sepatutnye, aku tak ikot.. but, my younger sister nk follow g sane skaly.. so, my mom suro aku ikot sbb perlu menjaga adik kesayangan aku tuh.. haiyaaa!! terpkse pg sekaly, walaupun haty berat nk meninggalkn bilik pink kesayangan aku tuhh.. hmmm... mukemasamsedikit :( :( :(


owryte, sekarang nie aku rase rndu dkt kawankawan aku.. jaja!! my special frend... nie gmbr die...





hah, comelkan?? mmg boodakk hot kt skola SAMSMEL.. hahaha.. memangcomelbudakini.. :) hurm, aku rindu die.. die pndai oww.. dpt twarn mrsm AG siap.. hurm, semogaberjayaJAJA!! okeh, tutup cerita jaja, kita bukak cerita kawankawan aku yg lain pulakss.. suzy, merangkul jawatan PENGUIN.. haha sbb ape?? bcoz gaye die mmg SEBIJIKK WOKK mcm penguin.. jalan?? ape lg.. mmg sebijik gileeee... hahaha :D nk tgok gmbr die?? ini dia.. CAAKKKK!!!







yaww.. ini die.. yg baju pinkfluskuning itu.. and, yg baju hitam itu pulak, name die nurul.. die ni asl dry kelantan.. asl cuti skolah pnjg je, msty tak sabasaba nak balik kelantan.. boboiboy die semuanya dry kelantan.. kelantan asli wokk.. die nie tak mainlah boboiboy dry selangor.. die suke boboiboy kelantan je.. katenye ramai yg hnsem.. hahaha.. adeadejelah.. si nurul nie, dh balik kelantan dh skarg.. dan akn bersekolah disana formfour nty.. die kate dh tak dtg selangor dh.. huhuuu.. sedihnyee aku :( die balik kelantan seminggu sebelum cuty sekolah.. memangtaksabasabakan?? hehehe.. oklah, nurul, all the best kt sane! nty kawin ajak aku taw! hahaha...





ahah, cetengok cetengok kt gmbar ats tuh?? yawww!! yg tudung selendang buat peace itu zieyra namenye.. die comeyy ma.. satu kg sg merab suke die.. amoiamoi!! die nie pnyabar orgnye.. kalau aku nk minx tlg, die always tlg aku.. hurm, diabaiksangat! okeh, yg sebelahnye itu, baju biru.. yahh, baju bola.. kahkahkah.. lawak gile bile tgk baju tu.. name die nabila.. org panggil die bella, lepas tuhh tetibeee je jady BEBEL.. haha.. bkn ape taw.. name bella tu mls lah nk ckp, sbb ramai yg name bella, so jadylah bebel.. die nie tak kuat membebel pon.. cume name je.. hehehe.. die kalo mrh diamjetaw.. thats y i love her!! hehehe.. teringt mse tu nk pg jmpe boboiboy die.. kt TS.. die pakai baju bola.. gileee seyh.. otaii betol.. org biase pg jmpe pkwe pakai baju sweetsweet siket.. nie tak.. pakai baju bola bhaii.. pakwenye plak pakai baju kemeje.. smartsmart lah siket.. hahaha.. yg lawaknye, after pakwe die dh balik, baru die tukar baju sweetsweet siket.. hurm, bebelbebel.. aku nk tergelak taw!! hahaha...







okeh.. u all juz tgk org yg tgh2 tu je.. yg depan dan belakang ketepikan.. sbb aku nk story telling kt u all org yg tghtgh tu je.. ni lg sorg, nmenye amirah.. pakwe die meor... haha.. miawww!! :D hemm, nk diceritakan miera seorg yg lawak taw.. die always gadoh ngn suzy.. papehal die kuat tcg ngn suzy.. bile tgk die gadoh ngn suzy, kitowg sume boleh tergelak terbahakbahak sbb serieslyy mmg kelakar gilee doww!! miera nie pandai gak.. papehal bout study, kitowg tnye die and kalau die taw die akn jwb.. hurm, thats all je nk cite bout miera.. takbolehlebihlebih.. hihihii (^_^)


oryte, thats all for todayy.. juz wanna say to all my bestie forever, i love you so much forever.. nty kite akn terpisah kn?? kite akn bwk haluan kite masingmasing.. so, korang jgn lupe taking care keyh.. jage kesihatan, xpecially si miera nieh.. aku taknak kau sakit.. nak kau cepat sembuh.. jaja, all the best taw nty kt skolah baru yg pandaipandaibelaka tuh.. suzy, aku tahu kite akn alwayss jumpe sbb kau stay kan?? hihihi.. ziera and bebel, korang cdg nk pg teknik sepang kn?? okeh, jage diry taw.. nty kite akn jumpe jugakk.. and the last, nurul (nunui), kau nie lg kene take care.. aku sayang kau flusflus dan jgn nakalnakal kt kelantan tuhh.. setiaituyangpenting.. apeape perkembangan korang semua, inform kt aku taw!! korang always ade dlm haty aku.. okeh, byebye.. nakmenangisekejap.. hukhukhuk :( :( :(

2 comments:

  1. kaka !! miss u alot ;D
    mandai je eh kata aku HOt .. apalah kaka
    btw,, thanxs cuz post entry pasal kitorg.. weee <3

    ReplyDelete
  2. haha.. most welcome lh jaja.. agpon nty kte akn terpisahkn, thats y aku post bout korang.. seriesly takkan jumpe friends mcm korang.. hadoiyy, aku rindu ahh.. tdy aku tido, aku mimpi aku berpisah ngn korang sume uh.. seriesly aku menangis teresak-esak ouh... hukhukhuk :( :( :(

    ReplyDelete